zondag 6 januari 2019

WEER THUIS

En nu zijn we weer thuis.
Het was een lange reis, ik ben de hele nacht weer aan het spoken geweest.
Weer last van diarree gehad.

En diarree op een boot is niet leuk.
Ik was aan het hijgen en vrouwtje was erg bezorgt en lief. Gelukkig konden we even aan dek en heb ik daar mijn darmen geleegd.

Het personeel van de DFDS was erg lief. Heel anders dan aan de Franse kant. Ze kwamen meteen helpen met water en als er iets was mocht vrouwtje ze roepen. Ik kreeg zelfs een sticker met Guide Dog op de auto.
Ik moet eerst nog maar eens mijn diploma halen voordat ik me echt zo mag noemen.

Maar we zijn weer thuis.
Ik krijg even geen eten maar dat vind ik niet erg.
Heb alweer in mijn eigen goot geplast en gepoept en lig lekker in mijn eigen mandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten