zondag 6 januari 2019

OP REIS

Fotocollage: Jomme kijkt op de boot uit het raam
in de auto met PET sticker op het raam
aan de voeten van de baas op de boot
in de auto met kop op versnellingspook
op het strand tijdens tussenstop
We beginnen het jaar meteen goed. Ik mocht mee op reis naar het buitenland.
We gingen al vroeg op pad na een korte lawaai nacht.
Eerst met de auto door BelgiĆ« naar Frankrijk.  Daar mochten we op de boot naar Engeland. Nog een beetje problemen bij de boot gehad. We moesten extra betalen terwijl baasje aan de telefoon alles al had besproken en het goed was. Nou mijn baasjes staan op hun strepen dus ik moest mee naar het kantoor voor uitleg. Daar zat gelukkig een lieve mevrouw die alles voor me regelde en ik toch gratis mee mocht.
De boot was leuk. Ik was de enige hond die mee omhoog mocht omdat ik een jasje aanhad. De andere moesten in de auto blijven. Ik mocht onder tafel liggen en kreeg een lekkere kluif.
Uit het raam was alleen maar zee te zien.
In twee uurtjes waren we aan de overkant en moesten we de auto weer in.
Lange rit naar Brighton met een heerlijke stop langs het strand om te rennen.
Een heel breed strand met heel veel honden voor een nieuwjaars wandeling.
Leuk dus.

Bij de flat van de jongste pup van mijn baasjes mocht ik bij de pup op de kamer slapen. Ook leuk hoor een maatje op je kamer in plaats van in je uppie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten