zondag 6 januari 2019

BRIGHTON

Foto: Liggend op de pier van Brighton
Foto: zittend op de pier van Brighton
Foto: wandeling langs statige huizen.
Foto: wandeling langs strandhuisjes die op boulevard staan.
Ik ben aan het logeren in een flat.
Gelukkig kan ik trappen lopen want ik moet een hele steile trap af.
Ik mocht bij de jongste pup van mijn baasje in de woonkamer slapen. Superleuk want zij sliep ook op de grond. Had er best naast kunnen kruipen maar ik ben braaf geweest en heb de verleiding weerstaan.
We hebben een wandeling gemaakt naar het strand waar ze heel dicht bij woont. Geen zand maar keitjes hebben ze daar.
Later nog een lange wandeling gemaakt naar de boulevard van Brighton. Langs de pier en andere bijzonderheden en langs wat winkeltjes. Ook nog even bij de baas op het terras gelegen zodat de vrouwtjes wat winkeltjes in konden.

In de avond zijn we uit eten geweest naar de Perzisch eettentje.
Ik deed het heel goed. Bleef netjes onder de tafel liggen tot iedereen klaar was met eten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten