zondag 6 januari 2019

KING'S LYNN

Foto: Jomme ligt onder de stoel waar de baby op zit.

Vanochtend weer vroeg uit de veren. Jongste pup is juf en moest naar school.
We hebben haar weggebracht en zijn meteen doorgereden naar oudste pup.
Weer vier uur in de auto. Samen met vrouwtjes benen lekker opgevouwen gezeten.

Op onze bestemming aangekomen weer een steile trap op.
En daar zag ik de nieuwe baby pup samen met de peuterpup. Die peuterpup kende ik nog van afgelopen zomer. De babypup was voor ons allemaal nieuw.

Ik was heel voorzichtig met ze. Hun speelgoed vond ik wel heel interessant hoor. Zachte sloffen en knuffels. Maar ik mocht er weer eens niet mee spelen van mijn vrouwtje.

We zijn wezen wandelen naar een speeltuin. Ook nog even boodschappen gedaan in een grote winkel om wat lekkers voor in het hotel te halen.
's Avonds mocht ik weer mee uit eten. Ik begin er al aan te wennen om onder de tafel te liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten