zondag 6 januari 2019

LAATSTE DAG VAN 2018

foto: Jomme op het strand voor de paalhoofden.

Heerlijk nog even naar het strand geweest met de 2 vrouwtjes. Even de laatste restjes van 2018 uit laten waaien.
Aan het einde van de dag mocht ik mee naar de hele familie. Iedereen had honden bij zich want het knallen was al begonnen en niemand wilde zijn hond daar alleen mee thuislaten.
Ik vond het heel leuk, maar we mochten niet ravotten op het vloerkleed. Nicht Beau moest in de gang. Nicht Happy wil nooit spelen dus die mocht in de woonkamer blijven.

Na de appelflappen, soep en salade waarvan ik natuurlijk weer eens niets kreeg, weer naar huis. Om 0.00 uur begon er een enorme herrie buiten waar geen einde aan kwam! Ik vond het niet erg hoor. Stoorde me totaal niet.
Baasjes zijn wel wat langer voor mij en de kat opgegeven. Ozzy was wel een beetje bang hoor. Die ging mooi niet naar buiten om te plassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten