vrijdag 28 december 2018

KOUD

Foto: blaadje in het gras bedekt met rijp

Het is koud buiten, maar ik vind het niet erg om te gaan wandelen hoor.

Iedere keer als er maar iemand in de buurt van de voordeur komt, of een jas aantrek ben ik paraat.
Lopen gaat best goed maar met andere honden gaat het steeds slechter.
Spelen kan ik prima maar terug komen; ho maar.
Ik luister dan totaal niet meer, hoe goed vrouwtje haar best ook doet om me af te leiden en terug te roepen.
Ze mompelt ook wel eens een lelijk woord en ik denk dat ik wel weet voor wie dat bedoelt is.

Af en blijf word ook flink geoefend thuis en dat gaat gelukkig wel steeds beter.

Vanaf vandaag klinken er harde knallen op straat. Vuurwerk heet dat.
Ik reageer er nog maar niet op want niemand in huis schrikt er van. Iedereen gaat zijn gewone gangetje dus het zal wel niets zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten