dinsdag 25 december 2018

LUISTEREN

Foto: Jomme aan het 
snuffelen in het park


In de kerstfilms die momenteel thuis bekeken worden ligt altijd sneeuw.
Op het TV scherm zien we altijd het zelfde plaatje voorbij komen; een witte wereld met vrolijke lampjes en etende mensen.

Hier is het helemaal niet wit buiten. Ja, het gras is een beetje knisperig wit van de vorst aan de grond maar voor de rest is het gewoon hetzelfde als altijd.
We zijn wel lekker naar het park geweest vanochtend. Het zonnetje schijnt en de wind is gaan liggen.
Ik heb lekker gespeeld met andere honden die ook al vroeg aan de wandel waren. En, ik heb tegen geen van de baasje opgesprongen dus dat was heel goed van mij.
Bij sommige honden luisterde ik redelijk met terug komen maar bij de hond die een aantal maanden uit CuraƧao is gekomen lukt dat totaal niet.
Daarmee ren ik als een gek rondjes.
Ik luister dan totaal niet naar het vrouwtje.

EN DAT VIND ZE NIET LEUK.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten