maandag 17 december 2018

WINKELS

Foto: Jomme komt aanrennen 
over het mountainbike pad.

Ik mag de laatste tijd beduidend meer mee naar winkels met het vrouwtje.
Door mijn operatie en het herstel heeft alles een aantal weken stilgestaan. Als je daar mijn puberteit bij op telt hebben we wat in te halen.
En daar zijn we nu mee bezig.
Ik ben een beetje eigenwijs en het loopt nog niet altijd even soepel in de winkels. Ik hoor van andere broertjes, zusjes en de 250 andere half broers en zussen dat die gewoon gaan liggen en blijven liggen. Dat heb ik ooit ook wel gedaan maar daar heb ik tegenwoordig totaal geen zin meer in. Vrouwtje word wel eens heel wanhopig van me geloof ik.
Vandaag eerst naar het park en daarna naar de winkel. Ze, mijn vrouwtje, dacht dat ik dan een beetje uitgeraasd zou zijn. Niet dus. Ik loop lief met haar mee langs de schappen maar zitten en af hoeft even niet voor mij .

Vrijdag krijg ik weer een stadsbezoek van juf F .
Ik heb nog een paar dagen dus!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten