donderdag 20 december 2018

KERSTKADO

Foto: Brief en 2 repen chocolade van KNGF


Post van het KNGF gehad vandaag.
O, o, mijn staartje ging vol verwachting op en neer.
Uit het pakketje kwam een brief om te bedanken voor mijn opvoeding en 2 repen chocolade.
Ja helaas, chocolade mag ik niet dus het zal wel voor mijn baasjes zijn!

Misschien gaan we binnenkort wel weer eens koekjes bakken als de vorige op zijn. Vrouwtje heeft vandaag leuke vormpjes gekocht op het internet! Dus die gaan we vast nog wel een keertje maken.

Verder gaat alles goed. We wandelen, eten en als mijn baasjes eten ga ik nu uit me zelf lekker in mijn mand liggen.
Ik ken het woordje kip, want dan zoek ik mijn speelgoedkip uit mijn speeltjesmand en op het veld luister ik best goed naar de fluit. Als ik met andere honden speel nog niet zo goed helaas.

Gisteren zijn we naar het park en bos geweest. Ik mag dan vaak los lopen en met andere honden spelen. Gisteren heb ik het vrouwtje laten schrikken. Ik kwam een heuse pitbull tegen die los liep. Vrouwtje floot me terug maar ik luisterde niet. Ik wilde spelen. Gelukkig wilde de pitbull niet vechten maar vrouwtje was wel heel boos op me. Ze was vooral heel erg geschrokken denk ik. Ik moest meteen de verdere wandeltocht aan de riem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten