vrijdag 21 december 2018

FOTOCLUB

Foto: Jomme ligt onder tafel 
aan mijn voeten.

Gisteren was de laatste keer dat vrouwtje naar haar fotoclub ging. Ze had eerder die week al beloofd dat ik mee mocht.
Het was alleen wel een beetje hectisch want ze moest haar sleutels en clubbeker inleveren. En op het laatste moment moest ze ook de beamer en computer meenemen omdat er niemand anders aanwezig was van het bestuur. Die moesten dus ook nog even opgezet en aangesloten worden.
Ik werd dus een beetje heen en weer gesleept door de clubruimte en dat terwijl er zoveel nieuws te zien was.
Eerst was mijn jas nog aan, dus ik kreeg geen aandacht. Na een tijdje toen we foto's aan het kijken waren in het donker mocht die eindelijk uit. Nou toen ben ik maar even een aai gaan halen bij iedereen.
Dat vond ik wel gezellig.
Later nog even een tukje gedaan aan vrouwtjes voeten
Thuis weer lekker verder geslapen. Gebeurt niet vaak dat ik 's avonds nog zo laat op pad ben hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten