vrijdag 21 december 2018

STADSBEZOEK MIDDELBURG

Foto: Jomme zit netjes aan mijn voeten in de trein.
Foto: Jomme met kop op 
mijn been in de trein.
Foto: Jomme gaat er bij liggen in de bus

10 uur stond er een date met mijn juf op de agenda.
We zouden elkaar ontmoeten op het station en precies om 10.00 uur stapte ik uit in Middelburg. Juf F stond klaar maar keek net de verkeerde kant op terwijl ik zo netjes uitstapte! Dat was jammer want ik deed natuurlijk extra goed mijn best.
De trein in en uit stappen ging goed en ook de treinreis ging prima. Leuk hoor, we gingen wel weer in, uit, in, uit maar bleven toen in de trein toen hij ging rijden! Ik heb netjes aan de voeten van het vrouwtje gezeten.
Daarna de trap geoefend. Vrouwtje heeft weer wat tips gekregen dus dat gaan we binnenkort weer oefenen. Sta op de trap en dan een lekker voertje.
Daarna mocht vrouwtje kiezen en ze koos winkelen. Niets gekocht hoor, ik moest af gaan liggen en af blijven liggen. Ik mag nu meer op mijn heup gaan liggen. Ik schijn altijd in de sphinx houding te gaan liggen en ik mag nu gewoon wat meer relaxere houding aannemen.
Vrouwtje weer wat handvaten gehad en ook daar gaan we mee aan de slag.
Toen het café in. Mijn ogen, oren, operatiewond werden gecontroleerd. Ook mijn ribben geteld of ik niet te dik zou worden. Mag dus niets bij komen hoor. Ik ga wel wat extra rennen anders halen ze weer wat van mijn 2 keer 140 gram af en dat wil ik niet natuurlijk.
Ook werden mijn nagels geknipt.
Nog meer handvaten voor het blaffen en opspringen en met een vervolg afspraak voor de thuischeck de volgende keer op zak weer afscheid genomen van juf F .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten