zondag 23 december 2018

DONATEURS GEZOCHT

Foto: Jomme tussen de KNGF
donateur wervers uit Friesland.
Jomme staat voor ons met zijn hesje aan
Foto: Jomme af in Mediamarkt.
Kijk schuin omhoog
 terwijl hij netjes ligt.

De zondag voor Kerst.
Alle boodschappen zijn in huis, het huis is opgeruimd en de jongste pup van mijn baasje is ook thuis. Ik mocht mee vanmiddag op oefening naar de Intratuin.
Nou, dat ging niet door want die was dicht dus door naar Groenrijk in Middelburg. Daar was wel alles open. We gingen wel om rare boodschappen hoor. Crocs en dikke sokken!

Bij Groenrijk aangekomen zag ik 2 mannen met mijn Logo staan. Paars en KNGF dat kan niet missen. Ze waren donateurs aan het zoeken die financieel kunnen helpen om mijn opleiding te kunnen bekostigen want ik schijn een duur hondje te zijn. Iedere week leveren ze meer dan 100 donateurs aan. Goed werk mannen.

We hebben even een praatje gemaakt. Er kon natuurlijk weer geen aai af voor mij maar daar begin ik aan gewend te raken.
Ook even op de foto geweest.

Daarna de winkel in en dat was moeilijk hoor. Overal liepen mensen en honden. Zelfs de vogels vlogen vrij rond. Kooien met konijnen en kippen, een bak met eenden. Overal voer...genoeg afleiding.
Daarna de Mediamarkt. Een stuk makkelijker hoor. Mocht even af liggen en dat ging goed tussen de TV's.
Nog een paar andere winkels en weer naar huis.

Oefening geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten