zondag 16 december 2018

KOUD 2

Foto: Jomme en mijn schaduw in een berijpt grasveld
Terwijl mijn hele grote KNGF familie ergens in Nederland door de sneeuw banjert zitten wij hier in een grijze mist.
Jammer want het had me ook wel leuk geleken, wat sneeuw.

We hebben de laatste dagen veel gedaan.
Naar allerlei winkels geweest met enge trappen. Vooral een trap waar je doorheen kon kijken vond ik wel een beetje eng. Maar ik ben een stoere boy dus ik ben naar boven gegaan en terug hebben we de lift genomen.
Mee naar Zwolle op bezoek bij het baasje zijn moeder. Dat was wel een hele lange rit hoor als je eigen baasjes in een uithoek van Nederland wonen. Ik heb samen met vrouwtjes benen opgevouwen gezeten. Hoewel ik geloof dat zij er meer moeite mee had. Ik leg mijn kop gewoon lekker neer en val in slaap.

In Zwolle naar een nieuw park geweest voor mij. Dat was wel weer erg leuk. Helaas geen hond gezien maar ik amuseer mezelf ook altijd prima hoor. Mocht ook nog mee het winkelcentrum in. Winkel in, winkel uit en dat alleen maar om voor mij te oefenen.

Verder mijn gewone wandelingen door de buurt natuurlijk.

Het leven is niet slecht als je pup in opleiding bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten