maandag 3 december 2018

WEER NAAR DE DIERENARTS

Foto: op weg naar de dierenarts 
mag Jomme even los lopen.

We zitten een beetje in de lappenmand vrouwtje en ik. Zij kan wel lekker in haar mandje liggen maar als je de hele tijd als lamp door het huis moet stappen ligt een mand niet echt comfortabel hoor.
Mijn wond is nog steeds niet dicht. En met die honinggel erop word het wel een hele plakkerige bende daar beneden.
Er zit ook een soort bloedblaar en als vrouwtje naast de wond drukt komt er geel spul uit mijn wond.
Daarom heeft ze maar meteen vanochtend de dierenarts opgebeld voor een afspraak.
Die keek, stopte een thermometer onder mijn staart, gaf me twee spuiten en een aai over mijn bol. Met een zakje vol antibiotica en pijnstillers stonden we weer buiten.
Ik hoop dat dit het wondermiddel is waar ik weer beter van word want dat lopen aan de riem vind ik niet meer zo leuk. Ik wil wel weer eens naar het park of lekker rennen op het strand.
Als ik een andere hond zie wil ik er zo graag naar toe maar ik mag nog niet.
Ze is wel lief maar ook een beetje streng hoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten