vrijdag 30 november 2018

KAP & HONINGGEL

Foto: Jomme in de auto
met kop naast versnellingsbak 
op de heenweg.
Foto:
Jomme naast versnellingsbak,
op de terugweg met kap om kop.
Foto: Jomme aan het eten.
 Bak verdwijnt in kap met eten.

Gisteren mee naar de dierenarts voor controle.
We zouden lekker gaan lopen maar het regende zo hard dat we met het ding op wielen gingen.
Iedere dag was mijn hemd een beetje nat en werd dan weer gewassen en snel in de droger gestopt. Ik had de laatste dag, tijdens het drogen van mijn hemd, toch even aan mijn wond gezeten en door het natte hemd 's nachts was er een smet plek ontstaan.
Dierenarts erbij geroepen en ik ben nu omgetoverd tot lamp!

Moeilijk hoor. Als ik naar de grond kijk zie ik niets, ik loop overal tegenaan. Ik kan nergens meer gewoon langs lopen zonder iets van tafel te gooien of te blijven steken.

Op mijn wond word nu honinggel gesmeerd en ik kan er dus helemaal niet bij om het af te likken.

Ik zie er dus niet uit!
Gelukkig hebben we geen kleine kinderen in huis want die zouden mijn kap vast versieren als kerstboom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten