vrijdag 7 december 2018

STATION, SLUIS EN SUPERMARKT

Foto: 
Jomme staat bij de sluis te kijken
Foto: 
Jomme kijkt naar de boot 
die door de sluis vaart.
Foto: Jomme kijkt naar boot
 bij sluis

Vandaag weer op pad geweest. Weer naar het station om het baasje uit te zwaaien. Die had een uitje met zijn studenten naar de beurs van Amsterdam. Dus weer in, uit, in, uit, in, uit de trein. We zijn niet mee gegaan hoor. Ik ga alleen maar in, uit en weg!

Daarna naar de zee gelopen. Dan moet je over de sluizen. De voetgangersbrug ging net dicht. Mooie oefening om even te kijken. Er kwam opeens een boot heel laag langs varen. Ik vond het wel interessant om te zien.
Daarna over de sluis gelopen. Ik heb geen hoogtevrees hoor want dat kan ik prima.
Vrouwtje denk iedere keer als we er op lopen; ''O jee als Jomme er nu in valt dat moet ik springen om hem te redden''. En het water is nu ijskoud. Vreemde gedachten hebben mensen toch he. Waarom zou ik erin vallen?

Nadat we door naar de zee waren gelopen zijn we nog even naar de grote Albert Hein geweest.
Weer een oefening. Iedereen vind me lief hoor. Een mevrouw riep naar me. OOOO daar spaar ik voor. Vrouwtje knoopte een praatje aan met haar . Ze spaarde doppen net als wij thuis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten