maandag 10 december 2018

VRIJ.......

Foto: uitrusten aan mijn voeten 
na het spelen in het park 

Foto: Jomme kijkt om zich heen 
en scant het park af op speelmaatjes

Vandaag was zo'n leuke dag.
We zijn op pad met het ding op vier wielen geweest en we stapten uit in het park.
En ik mocht LOS!

Dat was alweer zo lang geleden. 18 november om precies te zijn. Toen ik nog een echte vent was en de hormonen nog door mijn zwarte lijf gierden.

Maar goed. Gisteren heb ik mijn allerlaatste antibioticapil gehad. De wond is op een heel klein stukje na dicht en vrouwtje vond dat ik wel weer eens lekker mocht spelen met andere honden. Nou die heb ik in grote getalen gezien vanochtend. Ze wilde natuurlijk niet allemaal spelen maar je hebt maar 1 enthousiast exemplaar nodig en die ben ik nou net tegen gekomen.
We hebben lekker achter elkaar aan gerend. Natuurlijk heb ik het vrouwtje heel veel moeite laten doen om me terug in het gareel te krijgen. Als je zo lang niet hebt mogen spelen met soortgenootjes vond ik dat eigenlijk een heel logische redenering van me zelf.
Eerst spelen, dan luisteren.
Daar is vrouwtje het natuurlijk niet mee eens.

Om het goed te maken heb ik op de middagwandeling heel goed geluisterd. Bij iedere fluittoon ben ik op haar afgerend.
Als er geen andere hond in de buurt is is dat helemaal niet moeilijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten