vrijdag 2 november 2018

OP DE KOFFIE

Foto: Jomme zittend in het park

Vanochtend na de wandeling in het park op visite geweest bij het vrouwtje van Bram. Wat was ik blij haar te zien. Helaas woont Bram er niet meer want die is een stukje ouder dan mij en is al een stukje dichterbij zijn einddoel, geleidehond worden. Als ik iets ouder ben ga ik ook verhuizen maar nu blijf ik nog even hier in Zeeland wonen.

Maar goed ik ben dus op visite geweest want volgende week mag ik daar een nachtje logeren. Denk dat ik het daar heel erg naar mijn zin ga hebben. Moet ze wel even haar haakwerkje van de bank halen want ik geloof niet dat het gewaardeerd word als ik het even uit elkaar haal. Ik dacht echt dat er een leuk speeltje op de bank lag maar het was een bol wol! Ik ben zo op de bank gesprongen om het te pakken en dat was een beetje stout. Zag trouwens wel dat er een kooi staat in het logeerhuis. Daar kan ik mooi lekker in slapen. Als ik stout ben zullen ze me er ook wel in stoppen maar ik zal mijn best doen om dat niet te laten gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten