woensdag 31 oktober 2018

HELE GROTE ZANDBAK

Foto: Jomme komt een voertje halen als ik fluit.
Foto: Voetafdrukken in het zand
 richting vrouwtje
Foto: Jomme komt aanrennen

Waar ik nou vandaag terecht ben gekomen was wel heel erg super leuk.
Een hele grote zandbak!
Eigenlijk had ik nog een paar dagen moeten wachten voordat ik er naar toe zou mogen. Maar maandag ben ik 8 maanden en dan mag het echt. Het zand was nog hard door de eb. Voor mul zand zijn ze voorzichtig, dat schijnt niet goed te zijn voor mijn gewrichten.
Nou ik heb Genoten met een hoofdletter, gerend en gerold.

En dat terwijl ik helemaal niet zo lief was met de wandeling door het park.
Ten eerste kwamen we bij het binnenlopen van het speelveld een hond tegen aan de lijn. Ik moest ook aan de lijn blijven tot het vrouwtje dacht dat de hond verdwenen was. Natuurlijk was die niet weg. Die was op de parkeerplaats bij zijn auto. Dus toen ik los mocht ben ik er even naartoe gerend om te kijken of hij nog even mocht komen spelen. Nee dus en mijn vrouwtje moest me komen ophalen!
Aan de riem dus totdat ik me weer gedroeg.

Daarna kwam ik een jonge collega zwarte labrador tegen van 4 maanden. Die was ook heel interessant en we konden samen lekker heel hard rennen. Luisteren ho maar. Het andere vrouwtje was ondertussen haar twee kleine kinderen kwijt die al door waren gelopen en ik was ook niet te weg te slaan bij deze zachte pluizenbol.
Weer aan de riem dus.

Soms gaat het zo goed maar vandaag na de storm van gisteren was ik dus niet zo heel lief. En dat terwijl het andere baasje ook mee was op de wandeling. Die denkt nu dat ik altijd zo stout ben natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten