donderdag 15 november 2018

KNUFFEL REGGIE

Foto: Jomme ligt met zijn kop op zijn knuffel Reggie 
te slapen op het kleed.

Ik heb best een aantal speeltjes maar eentje is wel mijn favoriet; Knuffel Reggie.
Misschien ruik ik dat hij de liefste knuffel was van vrouwtje haar vorige huishond Jazz.
Er zitten een paar bijtgaatjes in en hij is ook wel eens gerepareerd maar dat was allemaal voor mijn tijd.
Ik ben heel lief en zorgzaam voor Reggie. Hij slaapt samen met mij in de kooi en ik sleep hem ook door het hele huis. Sinds ik ermee mag spelen heeft hij nog geen nieuwe verwondingen opgelopen hoor.

Maandag kreeg ik weer 3 lekkere voertjes. Ze waren in de vorm van een hondenbrokje maar dat is allemaal vergeefse moeite. Pillen, daar draai ik mijn poot niet voor om. Die slik ik gewoon in een keer door. Heel anders dan de kat hier in huis. Die moeten ze in een handdoek wikkelen en de bek open maken. Dan spuugt ie alsnog de pillen uit. Of anders vecht hij zich los en zitten de baasjes weer onder de krabben van die loeischerpe nageltjes.

Maar goed, die 3 wormentabletten doen hun werk weer in mijn darmen.
10 dagen geleden had ik mijn eerste 3 pillen al gehad. Mijn poep is steeds nog wat aan de dunne kant. Daar gaan we weer met een vies poepverhaal!
Vandaag word mijn eten vermengd met nieuw voer. Van kip ga ik over op lam en rijst. Misschien krijg ik nu eindelijk ook eens mooie vaste puber drollen.
De eerste dagen een kwart nieuw voer, dan de helft en dan drie kwart. Wat een gedoe allemaal.
Lijkt wel of vrouwtje in een rekenen klasje zit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten