woensdag 14 november 2018

CHILLEN

Fotocollage: 3 foto's.
Jomme ligt met kat Ozzy op het kleed onder de tafel. 
Kat Ozzy ligt op zijn rug languit in mand van Jomme. 
Jomme ligt naast de salontafel op het kleed


Er zijn hier in huis zoveel lekkere plekjes om te chillen. Als het zonnetje schijnt is er door de vele ramen in huis altijd wel een plekje in de zon. Schijnt de zon niet, dan is de vloer door de vloerverwarming overal heerlijk warm. En we hebben 2 kleden in de kamer waar we, (ik en de kat) ook lekker kunnen uitrusten.
Maar het liefste lig ik toch wel aan de voeten van mijn baasjes. Dan heb ik ook snel in de gaten als ze verkassen en kan ik ze snel volgen. Want waar ze ook naar toe gaan daar ben ik ook. Gaan ze naar de keuken om koffie te zetten, dan zit ik netjes in de hoek tegen de keukenkastjes. Is ze aan het koken, dan kom ik er gezellig bij liggen in de kooi. Zijn ze boven, dan lig ik onderaan de trap op de deurmat. Moet ze naar de WC, dan probeer ik toch ook wel mee naar binnen te glippen. Soms duw ik met mijn neus de deur open en zit ze met de broek op haar enkels in het zicht van de oprit! Dat vind ze minder leuk maar ach, we wonen heel afgelegen en zo vaak komt er nou ook niet iemand de oprit op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten