maandag 12 november 2018

ANTI BLAF TRAINING

Foto: 
Jomme zit voor de voordeur en 
kijkt hoe juf F vertrekt met haar auto
Vandaag weer een bezoekje van juf F gehad. Arme juf moest helemaal naar Vlissingen rijden omdat ik blaf als de bel gaat. En als er iemand de oprit op rijdt. Of de oprit op loopt!
Maar ik ben wel heel blij als ik blaf hoor. Dat kan je aan mijn rondvliegende staart zien.

Dus toen juf F aankwam heb ik geblaft. Tuurlijk anders zou ze helemaal voor niets dat eind gereden hebben.
Ben maar lekker aan haar voeten gaan liggen want ze doet altijd zo netjes haar schoenen uit hier in huis en ik wil natuurlijk niet dat ze koude voeten krijgt.

Tijdens de thee hebben ze het over de blaf aanpak gehad.
Nou dat vind ik helemaal niet erg. Helemaal geen anti blaf schok therapie of iets dergelijks maar tot nu toe een spelletje. Ze sleuren een trekspeeltje over de grond net zolang tot ik heb beet heb. En daarna heffen ze hun hand op en zeggen ze los. Als ik loslaat krijg ik weer een voertje en dan beginnen ze weer opnieuw. Als ik dit door heb gaan ze als ik blaf ook die hand gebruiken maar zover zijn we nog niet.
Eerst lekker veel speelkwartiertjes dus.

Daarna nog een kort rondje gelopen.
Ik stop namelijk altijd op dezelfde straathoek. Er is daar niets aan de hand hoor. Maar ik vind die hoek gewoon niet zo leuk.
Vrouwtje heeft weer geleerd hoe hier mee om te gaan dus dat is ook weer opgelost.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten