zondag 11 november 2018

UITWAAIEN

Foto: Jomme kijkt op het strand 
of er andere honden zijn om mee te spelen.


Wat bof ik toch enorm dat we bijna aan het strand wonen.
Vandaag weer eens wezen uitwaaien. Zelfs de baas ging mee.
Ik was zo enthousiast dat ik het vrouwtje wel die ellenlange trap op wilde slepen maar daar stak ze weer eens een stokje voor.
Langzaam en beheerst moet ik dat doen. En dat lukt nou eenmaal beter op de terugweg.

Bij de vloedlijn zaten er heel veel mannen met een stok waar een draadje aan vast zat dat weer in de zee hing. En er stonden een heleboel emmertjes iets verder op het strand.
Baasje zei dat het een viswedstrijd was en dat die meneren met hun stokken het helemaal niet leuk zouden vinden als ik ze zou gaan begroeten. Ik heb dus maar lief geluisterd en ben op zoek gegaan naar andere vriendjes om mee te spelen.
Nou die waren er wel maar ze hadden allemaal een rond ding of een stok in hun bek. En allemaal al helemaal geen tijd om samen met mij te willen rennen! Ik heb het tegenwoordig al snel door hoor. Hebben ze iets in hun bek dan is dat de moeite niet waard voor mij om er tijd in te steken. Dan kijk ik even van een afstandje en ren snel weer naar mijn vrouwtje terug.
Rennen kan je ook heerlijk alleen hoor!

Daarna hebben we nog de tuin gesnoeid. Dat vind ik ook geweldig. Vooral als de groene kliko de tuin in wordt gereden. Die wielen maken zo'n leuk geluid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten