maandag 19 november 2018

CASTRATIE DEEL 1





Foto: Jomme in de auto op weg 
naar de dierenarts

Vanochtend al om 7.45 uur de straat op voor de eerste wandeling. Even naar het veld om te snuffelen en na een ommetje weer naar huis.
Rond half negen deed het vrouwtje alweer haar jas aan en dan ben ik er altijd als de kippen bij. Want je weet maar nooit of we met dat ding op vier wielen weg gaan voor een veel leukere wandeling.
Jippie, ik mocht dus echt weer mee met de auto. Maar we gingen helemaal niet naar het bos, park of strand. We gingen naar een gebouw met allerlei dieren. Nou vind ik dat ook best gezellig hoor, dus ik kwispel gewoon wat met mijn staart.
Eerst weer op dat zwarte ding dat wat inzakt als je erop gaat staan. Ergens rond de 2930 gram gaf de rode display aan. Ik word al een lekkere zware jongen!
Daarna mocht ik met de assistente mee lopen naar achteren.

Ik heb mijn vrouwtje niet eens gedag gezegd. Expres hoor want ze was namelijk vergeten me eten te geven vanochtend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten