maandag 19 november 2018

CASTRATIE 2

Foto: Jomme met zijn hesje aan in zijn mand. 
Kop op knuffel Reggie.

Mijn bezoekje aan de dierenarts is toch wel iets anders gegaan dan ik had verwacht. Ik mocht een dagje blijven en ze gaven me een prik waar ik heel diep van in slaap ben gevallen. Gelukkig maar, want wat ze toen met me gedaan hebben wil je niet weten en ik wil het er ook niet meer over hebben.
Het lef, om zomaar zonder vragen een je-weet-wel-geleidehond van me te maken!

En nu lig ik met een soort superdog hemd aan in mijn mand. Er ontbreekt nog net een rode cape aan en ik kan zo in een strip verhaal!

Heb ook weer oogzalf gekregen voor mijn vieze oogjes.
Camille thee en oogzalf.
Het kan allemaal niet op vandaag.
En ook een pot met pijnstillers maar die gunnen ze me nog niet vandaag. Daar mag ik morgen pas eentje van snoepen.
Eten heb ik ook nog steeds niet gehad.
Wat een rot dag.....

Sorry,ik ben een beetje uit mijn hum vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten