dinsdag 20 november 2018

NOG BEETJE ZIELIG

Foto: Jomme ligt in de mand en kijkt me
met zielige ogen aan.
Foto:
neus en poot van Jomme op mijn schoot 
op de avond van de operatie.

Na lekker mijn roes uitgeslapen te hebben mocht ik vandaag weer eten. Dat ging er goed in en ook de pijnstilling-pil was lekker.
Dat was dan ook alles wat lekker was want ik voel me nog alles behalve lekker.
Ik lig veel in mijn mand en kijk dan heel zielig over de rand naar alles om me heen. De kat vind het heerlijk rustig. Die is gewend dat ik altijd achter hem aan ren als hij weer thuis komt maar nu kijk ik hem gewoon na als hij langs me heen loopt.
Vandaag heb ik ook geen zin om te lopen. Ze moeten me met brokjes naar de goot lokken maar heb vandaag nog geen zin om te plassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten