vrijdag 12 oktober 2018

IK GA NAAR DE MARKT

Foto: Jomme in de bus 
liggend aan mijn voeten.

Jomme; Ik ga naar de markt en vind het geweldig: geurtjes in de lucht en op de grond. Allemaal mensen en honden om me heen. Vooral de dierenkraam was geweldig!

Vrouwtje; Ik ga naar de markt en het was een ramp. Jomme die niet goed mee liep. Die het liefste de kauwgom van de straat wilde eten. Die afgeleid was bij elk geluid en die niet netjes aan de riem mee wilde lopen.

Oeps, vrouwtje was not amused!
Wat een strijd met mij daar op de markt. Maar ze heeft beloofd dat we er vaker naar toe zullen gaan. Om te oefenen ben ik bang.

Daarna nog naar de AH geweest. Daar was het ook al hartstikke druk. Vrouwtje had alleen roze muisjes gekocht voor de pup die haar kindje krijgt en we stonden in de rij achter een hele volle kar vol boodschappen. Wel een goede oefening hoor! Ik moest netjes af liggen. Dat ging gedeeltelijk goed.

Als afsluiting de bus in naar huis. Wauw die zat lekker vol. Met studenten, kinderen, kinderwagens en honden. We zijn maar achter de chauffeuse gaan zitten. Dat was trouwens de zus van Max Verstappen. Ze had er aardig de vaart in en we waren zo thuis.

Ik had net plek genoeg om te gaan liggen. Met mijn kop over de rand naar het gangpad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten