zaterdag 13 oktober 2018

GOOT


Foto: Jomme kijkt zielig vanachter 
de tralies waar hij moet liggen tot hij 
geplast heeft in de goot.
Foto: Jomme wacht achter de 
verkeerde kant van het gaas.












Vandaag weer even een uithoudingsslag met vrouwtje gehad. Meestal doe ik meteen een plas in de goot 's morgens maar niet als ik de kat thuis zie komen van zijn nachtelijke avontuurtje. Dan ben ik veel te enthousiast en staat plassen laag op mijn te doen lijstje. Nou ik heb het geweten hoor. Ik moest wel 10 keer terug in mijn kooi. Kreeg de kans niet mijn behoefte ergens anders te doen. Ik kreeg zelfs geen tijd om de kat of baas te begroeten.

Tot 10.30 uur hebben we het volgehouden. En ik heb weer verloren! 

Later ben ik nog een keertje in de problemen gekomen door die brutale kater.
Mijn baasjes hebben de onderste takken van de coniferen tot de grond afgerasterd voor de kippen. Maar die gingen steeds de hort op en zitten nu in een ren. Dus toen ik ook de wereld ging verkennen dachten ze dat ze wel klaar waren als ze het garage pad af zouden schermen met een 'hek'

Maaaaaar, als ik de kat zie, en die springt door de coniferen heen naar de buren.....Ja dan laat ik natuurlijk zien dat ik dat ook kan.
Vandaag ook weer. Ik was achter de kat aan. Vrouwtje lag lekker te puzzelen in de tuin en was me kwijt. Dan blaast ze op haar fluitje en gaat ze me zoeken.
Ze vond me snel hoor ik zat netjes aan de verkeerde kant van het hek op haar te wachten. Fluitje = lekkers en dat weet ik heel goed.

Gelukkig wonen we in een doodlopend straatje en is er geen verkeer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten