zondag 14 oktober 2018

GOOT 2

Foto: Jomme op een van zijn 
graas acties

De strijd om de goot gaat door hoor.

Ik ben vandaag weer vier keer terug naar mijn kooi gestuurd. Daarna heeft het vrouwtje haar tactiek gewijzigd en mocht ik mee wandelen. Ik was zo blij want ik dacht dat ik gewonnen had!
Maar ik had het mis. We zijn alleen maar langs andere goten gelopen en dat terwijl er aan de andere kant van de straat een mooie groenstrook lag. Ik heb nog geprobeerd haar daar naartoe te trekken maar ze is net iets sterker dan mij. Gras is zoveel fijner om in te plassen.
Nou omdat ze dat graag wilde heb ik maar twee mooie drollen gedraaid. In de goot dat wel maar plassen? Nee dat vertikte ik.
Kwamen natuurlijk weer andere mensen tegen, honden en fietsers. Die zullen wel gedacht hebben wat kijkt jouw vrouwtje chagrijnig zeg.
De hele wandeling heb ik niet geplast maar om haar een plezier te doen heb ik het bij thuiskomst in de goot gedaan!
Pffft dat luchtte toch wel op hoor.

Morgen gaat mijn vrouwtje een weekje weg en mag ik op de baas passen.
Ha, dat is een nieuwe uitdaging voor ons beide. Dan kan ik eens even testen wie van ons de strijd om de goot gaat winnen. Hij is namelijk veel minder streng maar heeft al wel veel aanwijzingen van mijn strenge bazin gekregen. Dat ik hem niet om mijn pootje mag winden zegt ze.
Ben benieuwd hij heeft schoolvakantie dus ik heb tijd genoeg om hem van gedachte te laten veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten