zondag 28 oktober 2018

HONDENWEER EN WINTERTIJD

Foto: weer plaatje
 met hoge pieken regen

Wat een hondenweer gisteren. De hele nacht zag ik de regen over het raam naast mijn kooi gutsen en ook 's morgens kregen we een lekkere bui op onze kop.
Het gebed van de boeren is verhoord. Die snakken naar een fikse bui!
Laten we het voortaan dan ook maar boerenweer noemen i.p.v. hondenweer want ik vind er niets aan hoor zo'n natte kop en vrouwtje trouwens ook niet.

En dan nog wat; wintertijd wat is dat nou weer voor geks. Willen ze een uurtje langer uitslapen. Nou dan moeten ze dat voortaan maar eerst eens duidelijk uitleggen aan mijn biologische klok.
En bovendien die kat niet bij me opsluiten in de keuken. Die is al vanaf 4.00 uur aan het proberen te ontsnappen. Die wil buiten achter de muizen aan en stoort me in mijn slaap.
Dus ik piep gewoon om 7.00 uur. Wist ik veel dat het nog maar 6.00 was. 

Hoor ik vanaf boven:
Baasje: hij piept
vrouwtje: tis nog maar 6.00 uur, nog even een uurtje hoor.
Baasje: snurk
Toch kwam het vrouwtje om 6.30 wel naar beneden hoor. Kat eten, ik eten en de goot in en dan doe ik niets!!!!!

Als je het vrouwtje geƫrgerd wil hebben moet je dus piepen voor 8.00 uur, haar dan in haar flodder outfit in de goot laten staan en dan niets doen.
Succes verzekert!
en ik mag nog even terug naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten