zondag 28 oktober 2018

DE DIJK OP

Foto: versleten bandje 
van
 geleidehond in opleiding
Foto: Jomme op de groene boulevard
wachtend bij de trap.

Door al dat gedoe met de nieuwe wintertijd en een kat die me komt storen als ik in de goot moet plassen ben ik weer eens vergeten te plassen. Dat is altijd een hele strijd want ze, mijn strenge vrouwtje, zet me gewoon weer terug in mijn kooi. Waar ik dan weer een aantal keren uit mag, maar weer net zo makkelijk in terug gezet wordt zolang ik geen plas doe. 

Neus in de wind en ruiken waar die stoorzender-kat zich bevind. Dan heb je toch geen tijd voor een plas!

Eindelijk om 10.00 geplast, 9.00 uur dus dat dat viel reuze mee.
Daarna mocht ik mee naar de Oranje dijk. Mocht de trappen oplopen dus dat was leuk. Mocht zelfs op de dijk loslopen en daar was ik nog nooit geweest. Lekkere geurtjes, bloemen bij het Uncle Beach monument waar ik gelukkig niet aan ging snuffelen. 
Wel weer een paar leuke honden tegen gekomen om mee te rennen.

We waren op de heenweg het versleten bandje verloren waarop stond geleidehond in opleiding en weet je wat?
Die heb ik op de terugweg na de koffie zelf gevonden!!!!!

Als ik zak voor mijn opleiding kan ik ook nog speurhond worden dus.

Altijd alle opties open houden denk ik altijd maar; 
''een slimme hond is op zijn toekomst voorbereid''.
Of geldt dat alleen voor meiden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten