maandag 22 oktober 2018

HERFST

Foto: Jomme kijkt naar boven 
tussen de herfstblaadjes
Buiten is het heerlijk wandelweer. De zomerhitte is verdwenen en de temperatuur is iets aan het zakken. De tijd dat het asfalt smolt op de weg is voorbij en ik kan lekker rennen zonder meteen uit te moeten puffen van de hitte. Maar mijn tong hangt nog steeds bijna op de grond als ik uitgespeelt ben met andere honden hoor.

Vanochtend weer eens door een andere wijk gewandeld. Heerlijke andere geurtjes maar ik krijg de kans niet om stil te staan en ze eens uitgebreid te besnuffelen. Daarna moest ik weer een trap oefenen hier in de wijk. Moeilijk hoor want aan beide kanten ligt gras en wat dat betreft lijk ik wel een grazend schaap. Maar we hebben het weer een paar keer geoefend. Halverwege moet ik dan blijven staan en krijg ik een voertje. De ene keer gaat beter dan de andere keer.

Oefening baart kunst zeggen ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten