zondag 21 oktober 2018

AFSCHEID



Foto's: Samen met Bram bij een bankje liggen,
portret van vriend Bram,
spelen met Bram 
Vanmiddag een date met vriend Bram. Ik had hem al heel lang niet gezien. Helaas was dit wel ons afscheid uitje. Bram is namelijk oud genoeg voor een nieuwe fase in zijn carrière!

Wat waren we blij elkaar te zien zeg. Hoteldebotel over elkaar heen. Bram herkende me gelukkig ook nog na al die weken! We hebben eerst gespeeld en daarna een lange wandeling gemaakt. Omdat we zo druk en enthousiast waren moesten we aan de lijn maar dat ik alleen al Bram kon ruiken zo dichtbij was al een groot feest.

Ik moet nog een hoop leren de komende maanden merk ik. Terug komen als vrouwtje roept of fluit, andere honden negeren als ik aan de lijn zit enz enz.

Maar ik ga goed mijn best doen en wie weet kom ik straks op school wel bij Bram in de kennel. Zou dat even een feest zijn.
Maar ik ben bang dat we dan na een dag al uit elkaar gehaald worden hoor. We zijn veel te gek op elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten