woensdag 3 oktober 2018

BIJNA 7 MAANDEN

Over 2 daagjes ben ik weer een beetje jarig.
Morgen ook want dan is het dierendag maar 5 oktober ben ik alweer 7 maanden.

Ik ben in al die maanden uitgegroeid tot een grote sterke vent met echte ballen. De testosteron stroomt door mijn hele lichaam. Als kennismaking begin ik bij alle andere honden meteen in hun kruis te snuffelen om te zien wat ik voor me heb.

Niet erg beleefd vind mijn vrouwtje. Ze is heel blij dat de mensen die ze op straat tegen komt haar niet zo begroeten. Maar dit hoort nou eenmaal bij het hond zijn.

Sinds een week begroet ik andere honden wel iets voorzichtiger. Ik ga ik er nog wel in volle vaart op af, maar stop op een paar meter afstand en ga dan even liggen.

Honden reageren hier wel beter op merk ik en zo zie ik zelf ook meteen wat voor vlees ik in de kuip heb. Als ze oud en knorrig zijn en niet willen spelen dan luister ik ook beter naar mijn vrouwtje als ze roept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten