dinsdag 2 oktober 2018

STRIJD IN DE GOOT

Foto: Jomme staat in de goot
om zich heen te kijken.

Vandaag doe ik een spelletje; wie houdt langer vol. Ik of vrouwtje.

Sinds 8.00 ben ik wakker. Na mijn bak voer gaan we altijd even naar de goot voor een plas.
Maar niet vandaag. Het is koud, het miezert en ik heb de kat nog niet gezien dus ik ben uit mijn hum.

Dus plas ik niet! Het is ondertussen al bijna half elf en ik heb nog steeds niet in de goot geplast.
Vrouwtje houdt ook vol en iedere 10 minuten gaan we weer naar die stomme goot.
Neem me mee wandelen en ik doe het meteen. Dan krijg je er gratis een poep bij.
Laat me los in de tuin en ik leeg mijn blaas meteen maar nee. Iedere keer als ik niets doe moet ik weer in mijn kooi!
Ze heeft al gezegd dat we niet gaan wandelen voordat ik wat heb gedaan. In de goot bedoelt ze daar dus mee.

Echt leuk vind ik het niet. Maar ik ben een volhouder, net als vrouwtje.
Nu maar afwachten wie wint....

Pfffftttt verloren. Maar ik heb het tot 11 uur volgehouden.
Wel fijn dat ik geplast heb want 's middags zijn we nog even langs de kinderboerderij geweest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten