donderdag 27 september 2018

STAD & BUS

Foto: Jomme ligt aan mijn voeten
 in de bus op de 
gele kinderwagen/rolstoel plaats
Foto: Jomme wacht 
in bushokje op de bus


Vandaag deed vrouwtje weer haar gele zakje op haar buik. Daar zit lekkers, poepzakjes en de fluit in. Baasje liep met sleutels te rammelen dus ik dacht laat die goot maar zitten hoor. Ik plas wel in het park!

Niets geen park.
We werden uit de auto gegooid voor de bioscoop.
Dus daar hebben we een rondje doorheen gelopen. Het was nog maar 10 uur dus lekker rustig.
De bibliotheek zit ook in de bioscoop en daar moest ik af gaan liggen tussen de boeken. Had er niet echt zin in want voordat het vrouwtje een rondje om de boekenstellage had gelopen stond ik haar alweer op te wachten. Niet liggend maar op vier poten!
Daarna doorgelopen naar de stad. Langs het wandelend publiek, een poep in de goot gedaan, en een rondje door het bejaardentehuis.

HEMA in. Mevrouw U mag niet...… O sorry, geen probleem. Haha dat gebeurt nog wel eens, ze zien iets op vier poten voorbij lopen maar zien mijn jas pas halverwege hun zin.

Nog een winkel in en weer oefenen met blijf. Ik deed ditmaal beter mijn best.
Lift in samen met een andere hond en rolstoel.
Ze vinden het moeilijk om me geen aandacht te geven hoor ik vaak. Ik versta het best maar hoe ik ook kwispel geen aandacht voor mij!
Daarna met de bus weer naar huis. Ik moest tussen de benen van mijn vrouwtje zitten maar dat wilde ik niet. Blijven staan was ook geen optie want de bus schommelde nogal. Ik ben toen maar gaan liggen op een mooie gele plaat die aangaf dat daar kinderwagens en rolstoelen mochten staan.
Daarna netjes de bus uitgestapt en het vrouwtje deed het ook goed. Ze heeft uitgecheckt!
Langs de dierenarts om even te wegen: 26.45 Kg. Ik was zo blij dat ik er was maar we gingen na het wegen meteen weer naar buiten.
Daarna via het uitlaat veldje weer naar huis gelopen.
Heerlijke lange plas gedaan. Vrouwtje had onderweg me al alle groene veldjes laten zien om te verleiden om te plassen. Echt niet, er waren zoveel lekkere geurtjes om te ruiken ik had helemaal geen tijd om te plassen.
Maar ik begrijp best wel dat vrouwtje bang is dat ik in de winkels of bus ga plassen hoor.

Na 2 1/2 uur waren we weer thuis....
Mocht heerlijk uitrusten in mijn kooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten