woensdag 19 september 2018

ONTSNAPT

Foto: De speelgoedkip op de voorgrond 
en Jomme wachtend in de achtergrond tot hij gegooid werd.


"Gaat hij nooit onder het hek door'',vragen ze wel eens aan mijn vrouwtje. Snapte nooit wat ze ermee bedoelde maar vandaag ben ik erachter!
De kat weet moeiteloos langs het hek te ontsnappen en het is mij ook gelukt vandaag!
Wauw,gewoon net als de kat langs het draad waar het hek aan de coniferen vast zit kruipen.
Vrouwtje wilde gaan wandelen vanmiddag en floot me bij zich. Ze keek heel vreemd op toen ik me melde aan de verkeerde kant van het hek!

Helaas dat was niet de bedoeling en het hek zit nu met nog meer ijzerdraad vast aan de coniferen. Soms verlangen ze wel eens naar hun oude hond. Die had geen wortels in zijn oren, luisterde dus heel goed, liep los naast ze zonder riem en ontsnapte nooit uit de tuin.

Ik ben gewoon een jonge reu die de hele wereld nog moet ontdekken. Heerlijk toch!

Vanochtend voor mijn big escape mocht mijn kip mee wandelen.
Heel gezellig.
Ze mogen niet met ballen gooien maar wel met kippen.
Beetje vreemd toch!

Alleen moeten ze volgende keer maar een tas meenemen zodat ik de kip niet meer zie als ik moet lopen. Dit leidde een beetje af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten