zaterdag 22 september 2018

HAARLEM

Foto: Jomme op het terras in Haarlem
Foto: Presentje voor Jomme 
bij FRENCHIE in Haarlem
Gisteren een dagje naar Haarlem geweest. Was eerst wel opgewonden dat ik de auto in mocht en dat ook het baasje meeging. Maar het duurde wel heel erg lang voordat we bij het park uitkwamen. Toen we stopten was het op een parkeerplaats naast de snelweg en moest ik op commando plassen!

Volgende stop moest ik weer op commando plassen in een drukke stad. Nou daar had ik even geen zin in, was een uurtje eerder ook al geweest dus ik mocht eerst naar de zoon van mijn baasjes naar binnen.
Jeeh wat een klushuis was het geworden na mijn laatste bezoekje. Plafond lag open, keuken werd geplaatst en alles stond nog niet op zijn plek. Vermoeiend hoor een nieuw huis. Daar doen wij huisdieren niet zo moeilijk over. Mand op een nieuwe plaats en klaar!
Al vind ik het momenteel wel leuk om eens ergens anders te gaan liggen. Dan sleep ik mijn deken uit kooi of mand geen probleem!

We zijn naar een park gelopen om te wandelen. Daarna naar een restaurant waar al 3 honden binnen lagen geweest. De hond van de eigenaar heet Frenchie en ik kreeg zelfs een hondenkoekje met een kaartje en een bakje water als gast. Wat attent zeg! Ze houden wel heel veel van hun hond want ze hebben het naar de hond genoemd.
Ik ben lief geweest en heb een kluifje onder tafel opgegeten. Toen hij op was waren mijn baasjes en hun zoon ook klaar. Toen de stad in en op een terrasje weer een drankje Weer netjes wachten tot ze klaar waren. Netjes heb ik door de drukke winkelstraat gelopen.

Als laatste uitje die dag stond er nog een bezoekje aan IKEA op het programma.
Normaal mogen daar geen honden naar binnen maar ikke wel!
Met mijn stoere jas had ik veel bekijks en ik hoorde ouders uitleggen aan hun kinderen wat een geleidehond later kan worden.
Ik heb prima geluisterd en lief meegelopen langs alle schappen. Ik had alleen veel interesse in de vloerkleden. Ik was ook zo moe van deze lange dag en het kleed zag er net zo uit als thuis!

Op de terugweg mocht ik achterin zitten in plaats van tussen mijn vrouwtje haar benen.
Maar goed ook want we stonden weer eens in de file en ik kon lekker lang uit liggen en vrouwtje zat ook minder opgevouwen voorin.
Ik ben ook al best een grote lange vent hoor.

Foto: jomme met de kat uitgeteld
op het kleed uit de mand op het vloerkleed.
Thuis gekomen kwam de kat ook aanlopen en ging meteen in mijn mand liggen. Die heb ik er met kleed en al uitgetrokken en toen zijn we samen op het kleed in slaap gevallen.

Home sweet home!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten