zondag 2 september 2018

KAT IN DE BOOM

Foto: Jomme onder aan de appelboom 
terwijl de kat afdaalt vanuit de top.

De tuin blijft leuk, ik kan er lekker spelen, relaxen in de schaduw en met de kat ravotten.
Dit keer had de kat een wild uurtje nou ja meer een wild minuutje en sprong boven in de appelboom.
Dat vond ik wel heel knap van hem en ik heb onderaan de boom gewacht tot Ozzy er weer uit sprong. Gelukkig waren net alle appels geplukt want anders was de helft er toch wel uitgevallen.

We hebben sinds gisteren nieuwe buren die grenzen aan onze tuin. Het was de hele dag druk met mensen die aan het klussen waren en omdat het lekker weer was waren ze veel buiten. Ze hebben ook een hond maar ik weet zijn of haar naam nog niet. Ook niet hoe hij of zij eruit ziet. Weet wel dat ie af en toe blaft en ze zeggen lieve woordjes tegen de nieuwe buurhond. Ik spits dan mijn oortjes om te horen of ze dat tegen mij zeggen maar helaas.....dat is niet zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten