vrijdag 31 augustus 2018

NAT GRAS

Foto: natte schoenen met gras 
samen met Jomme zijn poten

Lekker naar het veld geweest om te spelen en rennen. 
Er is hier nooit iemand te zien maar ik vermaak me goed hoor en zo oefenen we vaak terugkomen.

Er was net gemaaid. Dat had ik nog niet zovaak meegemaakt. De zomer was zo droog dat het gras niet echt groeide en dor en droog was.

Maar nu lagen er lekker veel natte pollen gras. Het vrouwtje doet in ieder geval met de ochtend wandeling geen slippers meer aan. Ze houd niet van nat gras tussen haar tenen. Ik heb er weinig last van hoor. Gras blijft niet plakken op mijn zwarte stappers.

D
e laatste tijd heb ik eens nagedacht over het feit dat baasjes vaak op hun honden lijken.
Er loopt hier een buldog die verdomd veel op zijn baasje lijkt. Mijn vrouwtje haar zus heeft een King Cavaliertje met dezelfde krullen maar met mijn korte zwarte look lijkt in totaal niet op mijn vrouwtje.

Maar na lang nadenken heb ik de overeenkomst gevonden.

Vrouwtje heeft een familiekwaaltje. Zijzelf ,haar Oma, haar vader maar ook haar dochters hebben heel vaak een druppel aan hun neus hangen. 

Laat ik die druppel nou ook hebben!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten