zaterdag 29 september 2018

DATE MET EEN TEEFJE

Vandaag een date met Kyra.
Ik keek er al de hele ochtend naar uit dus we waren iets voor een-en op de afgesproken plek in het park.
Geen date te bekennen dus na tien minuutjes maar eens geappt naar het vrouwtje van mijn date.
Diepe zucht, teefjes, ze zijn ook nooit op tijd, zucht.

Foto: Jomme kijkt zittend 
naar ingang park

Niets geen smoes we staan voor een open brug of een lekke band. Nee gewoon,'' we waren het vergeten maar komen er nu aan''!
Ondertussen al met een paar lelijk kijkende buldoggen gespeeld en een lief klein pupje voordat mijn date het veld op kwam.
Daarna was al mijn aandacht voor Kyra maar ze vond me af en toe een beetje te dichtbij komen.

Maar daar had ze al snel wat op gevonden. Luid blaffend rende ze achter me aan. Ik wist niet wat me overkwam en heb het ook maar op een rennen gezet. Dat we al rennend in een sloot terecht kwamen vond ik eigenlijk best leuk. Vrouwtje iets minder en ik moest aan de riem.
Toen we weer een stukje verder waren het zelfde verhaal en weer in een modderpoel terecht gekomen. We waren allebei zwart al viel het bij mij helemaal niet op. Maar aan vrouwtjes neus mankeert niets. Ik stonk zei ze. Daarna was het dus uit met de pret.

Stinkend moest ik mijn jas aan en aan de riem. Zo zijn we ook een terrasje op gegaan en hebben de vrouwtjes wat gedronken terwijl wij onder de tafel moesten liggen.

Daarna aan de riem weer terug naar de auto.

En naar huis waar ik natuurlijk weer in de wasteil moest. Ik zag de bui al hangen maar er was geen ontkomen aan. Na het bad mocht ik mezelf afdrogen met een oude handdoek en nu ruik ik weer lekker.

Foto: Jomme ligt naast zijn handdoek in de zon.

Ik denk dat ik even niet meer met Kyra mag spelen als straf.
In ieder geval niet meer in de buurt van sloten want ik mag niet zwemmen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten