maandag 13 augustus 2018

ZAND HOND

Foto: Jomme ligt in de aarde met zijn kop 
vol zand en tong uit de bek

Dat was me wel een weekje vol terras training deze week.
Een terras vol mensen met en zonder sportkleding, ballen die heen en weer werden geslagen op een oranje veld. Andere honden die graag wilde snuffelen omdat ze mij nog niet vaak waren tegen gekomen en lekkere luchtjes uit de kantine keuken.

Het begin van de week was nog bloedheet maar langzaam kwam er koelere lucht en wat regen.
Regen heb ik nog niet zo vaak mee gemaakt deze warme droge zomer, maar na een paar keer ben ik er nu aan gewend!

Mijn baasjes zijn de hele week uit eten geweest op de tennisbaan. Dat gaf ze wel een all inclusive gevoel zo aan het eind van de vakantie. Door mijn komst dit voorjaar zijn ze niet echt op vakantie geweest.

Dus iedere dag zijn we even geweest aan het eind van de middag. Met de auto of met de fietskar. Eerst een eindje wandelen door het bos en dan uitpuffen op het terras. De ene keer ging beter dan de andere keer.
Een keertje gingen we eerst zitten en moest ik toch wel nodig plassen. Ik heb dit nog nooit aan gegeven en dacht als ik nu eens mijn poot op het vrouwtje haar arm leg misschien snapt ze me dan. Het duurde even voor het kwartje viel want ze dacht dat ik aandacht wilde! Nee dus ik moest gewoon plassen.... Dan gaat ze wel heel lief meteen met me een rondje bos doen hoor.

De laatste dag zijn we op een bankje gaan zitten naast de baan om een wedstrijd te kijken. Ik ben achter de bank gaan liggen in het zand.
En toen was het wel heel leuk om mijn kop in het zand te steken. Ik had meteen een lekkere zwarte zand kop, ik gedroeg me dus zoals een echte hond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten