dinsdag 14 augustus 2018

PECHVOGEL

Foto: Gespleten teennagel

Ik voel me heel zielig.

Bij het uitje naar het bos heb ik mijn nagel gescheurd. Het bloedde flink. We zijn op de terugweg meteen even langs de dierenarts geweest maar de assistente zei dat ze te druk waren om even te kijken. Het vrouwtje moest maar een afspraak maken en dan zouden ze de nagel misschien eruit trekken.
Advies was om een sodabadje te nemen en het even af te wachten wat we dan ook maar gedaan hebben. Ze lokten me met brokjes terwijl een van de baasjes mijn poot in een bakje lauw water met soda stopte. Niet echt leuk. Ze wilden er ook even naar kijken en voelen maar dat vond ik ook al niet prettig.
Later hebben ze een foto van mijn poot gemaakt en opgestuurd naar de PPZ om advies te vragen. Dit zullen we morgen wel krijgen want ze zijn altijd vlot met reageren. We hadden nog 3 onstekingsremmers / pijnstillers van mijn diarree-affaire van een paar weken geleden. Daar heb ik er eentje van gekregen.

Hoop nu maar dat de nagel er gewoon maar afvalt vannacht maar ik ben bang van niet want hij zit best nog stevig vast!

Ook heb ik een raar puntje naast een nieuwe hoektand zitten. Het lijkt wel of er weer een tand is afgebroken terwijl de nieuwe er al aankomt. Een van mijn broertjes heeft precies hetzelfde. Die moest er binnen twee weken uit vallen en anders naar de dierenarts om hem te laten trekken....

Foto: Bek van Jomme
het witte puntje naast een doorkomende hoektand



pffft ik voel me echt zielig dus ga maar lekker liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten