vrijdag 17 augustus 2018

LEKKER KLUIVEN OP EEN SLIPPER

Foto: doorgebeten sandaal

Ik ben een beetje stout geweest. Nadat ik in juni het vrouwtje haar favoriete teenslippers kapot heb gemaakt heb ik gisteren haar andere mooie slippers door geknauwd! Ze was wel een beetje verdrietig want ze waren nog maar een paar maanden oud. Gelukkig was het wel een hele super mooie zomer en heeft ze ze iedere dag aan haar voeten gehad omdat ze zo lekker zaten.
Ik heb ook wel een beetje spijt al laat ik dat niet blijken. Ze had net op de markt 4 runder oortjes en een kluifring voor me gekocht.

Maar er hangt momenteel een tand zo los in mijn bek dat ie heen en weer wiebelt en die wil ik er graag uit hebben. Daar helpt een stukje zacht schoenleer veel beter voor dan zo'n hard kluifbot toch?

Vrouwtje heeft er ook al aan die wiebeltand gezeten, maar dat heb ik toch liever niet.

Ik ken het verhaal dat ze vroeger bij de jongste telg van de familie er eens een wiebeltand heeft uitgetrokken.
Toen het Moederdag was moest dat meisje, toen 5 jaar oud, een tekeningen maken en een verhaaltje schrijven wat gepresenteerd werd op een open dag van de school.

 I love my mummy because……
she loves to pull my teeth out!

Er hing gelukkig wel een begeleidend briefje bij van de lerares.
(ze woonden toen in Engeland)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten