woensdag 1 augustus 2018

NAAR DE STAD

Foto: Jomme staat in de lift 
met zijn neus naar de deur

Vanochtend een bezoekje aan de stad gebracht. Tis nog steeds mooi weer en we gingen al vroeg op pad dus erg druk was het nog niet.
We hebben wat heen en weer gelopen door de winkelstraat. Ik moest honden negeren wat echt nog niet lukt. Ben een paar winkels in geweest wat wel redelijk ging.
Zelfs nog een verjaardagscadeautje gekocht!

Toen de lift geoefend. Normaal sta ik in een dichte lift maar deze had ramen en hier kon je naar buiten de parkeergarage inkijken. De eerste keer vond ik het spannend. Alles bewoog. Daarna nog een aantal keren geprobeerd. Netjes aan de zijkant wachten, andere mensen in en uit laten stappen. Goed gaan staan dat ik met mijn neus naar de deur sta. We hebben het allemaal geoefend en iedere keer zal het beter gaan hoop ik. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten