woensdag 1 augustus 2018

KOEIEN

Foto: Jomme geeft een koe een neusje

Foto: kop van kalfje in een kooi


'Hallo grote hond, kan ik met je spelen'

Het bleken alleen geen honden te zijn maar koeien. Ze stonden een beetje te staan, te eten en poepten en plasten allemaal in een hele grote goot! Ik vond het er wel heerlijk ruiken....al die poep en pies!
Ze denderden gewoon door al hun eigen koeienvlaaien heen, dat doe ik zelf gelukkig nooit. Ik plas wel netjes over mijn voorpoten heen in de goot maar omdat ik zweet door mijn voetzolen is dat meteen een lekkere afkoeling met het warme weer!

Ik ben nog steeds niet snel bang en heb een paar koeien een neusje gegeven. Daarna ging mijn aandacht meer uit naar het voer wat op de grond lag. Niet dat het erg smakelijk was maar ik vond het wel erg interessant ruiken. 
Er waren verschillende stallen en we hebben ze allemaal gezien. Met al die lekkere luchtjes vond ik het wel moeilijk om 'in het gareel' te moeten lopen.

Daarna met mijn vrouwtje en haar moeder nog even naar de winkel geweest waar ik niet mee naar binnen mocht. Zit training onder de bank dan maar. 

Ik ben er aar gewoon lekker bij gaan liggen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten