maandag 30 juli 2018

LIGGEND DRINKEN

Foto: Jomme ligt te drinken voor de auto

Maandagochtend dus doggy date day!

Ik heb het door. Normaal sta ik niet te springen als we uit gaan maar het kwartje is eindelijk gevallen.

Heeft het vrouwtje haar zak vol voertjes en poepzakjes en neemt ze alleen de riem mee? Dan gaan we lopen.
Maaaaar; heeft ze haar gekke gele buikzakje om en heeft ze de autosleutels in haar hand. Dan gaan we rijden en wandelen!
Voor de eerste keer was ik door het dolle heen! Tijd om te plassen in de goot, nee hoor ben je gek dat doe ik straks wel ergens in het park.
Ik liep dus regelrecht heel hard kwispelend naar de goede kant van de auto.
Ik mag er nu zelf in springen dus dat lukt ook prima.
Weet dat ze me extra lief vindt en dat ik lieve woordjes krijg tijdens de rit als ik met vier poten op de grond bij de bijrijders stoel zit en mijn kop naast de versnellingspook leg.

In het park was Bram ook.....daar had ik wel op gehoopt natuurlijk.
Eerst flink spelen, rennen en koprollen maken en daarna netjes aan de riem lopen.
We deden het goed volgens de vrouwtjes en af en toe kregen we een complimentje. Die lopen lekker de hele tijd te kletsen en roddelen ook wel een beetje over ons maar dat is prima zolang we maar samen kunnen spelen.

Daarna flink moe. Had geen puf meer om staand te drinken. Maar dat kan ik liggend ook erg goed.

Voordat we naar huis gingen nog even langs de supermarkt geweest. Naast de kar lopen, zitten, kijken, af...… ik deed het allemaal goed dit keer, was moe dus dat had mijn vrouwtje slim bekeken.

Nog een paar nachtjes en dan mag ik mijn jas aan als we uit gaan!
Nu alleen nog tijdens het eten. Geen probleem, lukt prima.
Denk dat mijn vrouwtje er meer naar uit kijkt dan ik....

Vandaag laatste keer oogdruppels gehad en geen pillen en zakjes ORS meer gehad!

 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten