dinsdag 28 augustus 2018

BRAM

Foto: Bram en Jomme
 af liggend aan het einde van de wandeling

Foto: Samen met Bram, blonde retriever
 liggend voor een speeltoestel in het park


Vandaag weer een date met vriend Bram.

Highlight of the week voor mij.

Maar het werd een andere date dan ik gewend was. Bram heeft nu een lange lijn omdat hij niet snel genoeg terug komt als zijn vrouwtje hem roept.
Nu mag hij voor straf niet meer los lopen en daar hadden we beide nou juist zoveel lol in.

Ik heb op dit moment geen goede invloed op hem want als ik hem zie denk ik alleen maar aan ravotten en dat kan dus niet als Bram aangelijnd zit.
Dit was dus voorlopig de laatste keer dat we samen hebben gewandeld.

Als Bram goed zijn best gaat doen met luisteren en ik ga een beetje volwassen worden en minder enthousiast reageren als ik Bram zie dan hoop ik dat we ooit nog eens samen mogen spelen hoor!

Vrouwtjes zijn wel allebei geschrokken door dit nieuws want ze vonden het wel gezellig zo samen door het park struinen.

Foto: zo moe van de wandeling 
dat Jomme er maar bij gaat liggen.


Ik ga nu meteen maar weer eens aan de slag met zit, af en blijf.
Voor een beloning doe ik het altijd goed maar als er geen brokje in zicht is doe ik af en toe of mijn neus bloed hoor.
Onderweg oefenen we het ook vaak. Moet ik gewoon ergens op een pad gaan liggen en loopt het vrouwtje een stukje weg. Soms met haar rug naar me toe. Maar ze komt iedere keer weer terug hoor.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten