vrijdag 3 augustus 2018

BRADERIE

Foto: Jomme kijkt om of ik wel kom
in het bos

Vanavond een bezoekje gebracht aan de avondmarkt op de boulevard. De hele middag waren ze al bezig de kraampjes op te bouwen en het zou om 19.30 uur beginnen.
De echte drukte van een avondmarkt wilde we een beetje vermijden dus we werden met de auto rond 18.00 uur afgezet en mocht ik de markt over.
Voor de eerste keer mocht ik mijn jas aan en ik voel me reuze belangrijk en mijn vrouwtje glom van trots. Ondanks dat de markt nog niet open was, was het best al druk. Het strand lag nog vol met badgasten en de terrasjes zaten vol.
Ik heb dus een stuk markt gelopen, ben rolstoelen, kinderen, kinderwagen, auto's, toeristen, Vlissingers en andere honden tegengekomen.
Af en toe werd ik afgeleid door een brokje maar toen we langs de worstenkraam kwamen ging mijn neus toch echt wel even de verkeerde kant op.
Aan het einde van de boulevard begint het Nollebos en dat ken ik al bijna op mijn duimpje. Jas uit en rennen dus!
Was zo enthousiast dat ik tot tweemaal toe bijna bij iemand op schoot sprong die op een bankje zat. Bijna op ieder bankje zat wel iemand dus....dat viel best mee.

Vanuit het park nog een flink stuk richting huis gelopen tot ik wel heel erg moe was. Toen belde vrouwtje gewoon de baas en die mocht nogmaals voortaxichauffeur spelen

Daarna lekker weer een bak hapklare brokken en lekker chillen op de koude tegels in de tuin. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten