woensdag 2 mei 2018

WENNEN....

Foto: Jomme ligt als een klein hoopje in zijn grote mand 
met zijn kop op een grote knuffel

Gisteren eerste telefoontje gehad van de PPZ. Vragen kunnen stellen en tips gehad....en ook weer wat handvaten over wat wel en niet te doen.

Ook telefoontje van de dierenarts over de uitslag van de urine die ik gisterenochtend had gebracht ter controle. Op zich wel goed maar er zaten nog wel wat witte bloedlichaampjes in. Voor me stonden bij de dierenarts 2 vrouwen bij de balie met een kinderwagen. Moeder(oma) en dochter, zelfde lange vieze haren ....en baby (dacht ik). Zaten dus twee honden in en de vrouwen werden omringt door een geur van kattenpis van minstens 20 katten....jak....wat vies.....

Dus meteen maar weer flink aan de slag met de zindelijkheidstraining. Plassen in de goot gaat af en toe goed maar vaak binnen 5 minuten een plas in huis. Als hij niet meteen plast even in de bench en na 10 minuten weer. De emmer sop en keukenrol zijn voorlopig nog niet weg te denken hier in huis. Het zal mij niet gebeuren dat ik maar enigszins ga lijken of ruiken op een van de dames uit de dierenkliniek!!!!!

Wandelen vind Jomme opeens doodeng. Weet niet hoe dit opeens komt. Wil veel gedragen worden en piept en trilt.

Terugkomen naar het fluitje doet hij zo goed. Zo leuk om hem aan te zien komen rennen. Alleen als hij achter de kippen aan zit is het brokje bij terugfluiten iets minder interessant!

Vannacht hele nacht doorgeslapen tot 6.30. Nog droog....geweldig!
zindelijk worden is een hele dagtaak!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten